Pristatymas ir Grąžinimas

PRISTATYMO TERMINAI IR LAIKAS

Siuntos klientams yra pristatomos per kurjerių tarnybą darbo dienomis nuo 8 ir 17 val. Konkrečios pristatymo valandos nurodyti kurjeriui nėra galimybės.

Jeigu Jūsų užsakyta prekė yra centriniame sandėlyje, ir Jus atsiskaitote el. bankininkystės įskiepiu, grynais pinigais pristatymo metu arba išankstiniu pavedimu, prekes pristatysime per 1–3 darbo dienas. Pateikus užsakymą iki 14 val., galite tikėtis pristatymo jau kitą darbo dieną (jeigu prekė yra centriniame sandėlyje)).

PRISTATYMO SĄLYGOS

Visas prekes pristato kurjerių tarnyba Jūsų užsakymo informacijoje nurodytu adresu. Prieš pristatant prekes, kurjeris užsakyme nurodytu telefonu atsiųs SMS pranešimą su nurodytu siuntos numeriu ir planuojamu pristatymo laiku. 

Pranešime nurodytu telefono numeriu susisiekus su kurjerių tarnyba ir nurodžius siuntos numerį, galite pakoreguoti pristatymo adresą. Jei pristatymo adresas yra didžiuosiuose miestuose*, galite pasirinkti Jums patogesnę pristatymo laiko zoną.

SVARBU

- Jei prekė pristatoma pagal specialų užsakymą, pristatymo terminą suderinsime atskirai.

- Atskirų prekių pristatymo terminai gali skirtis. Dėl pristatymo terminų informuojame. Užsakytos kelios prekės gali būti pristatomos atskiromis siuntomis.

DĖMESIO !

- Prekių pristatymo metu Jūs privalote patikrinti siuntos būklę. 

- Pastebėjus siuntos pažeidimą, dalyvaujant kurjeriui yra privaloma surašyti pastabas apie siuntos pažeidimus arba atsisakyti priimti siuntą.

- Priėmus prekę ir pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad siunta priduota tvarkingai ir tai gali apsunkinti bet kokių pretenzijų dėl prekės išorinių pažeidimų nagrinėjimą. Bet kuriuo atveju, įsipareigojimai dėl prekės garantijos lieka galioti.

- Atsiskaitydami grynaisiais pinigais prekių pristatymo metu, turėkite tikslią grynųjų pinigų sumą, nurodytą Jūsų užsakyme.

GARANTIJOS IR GRAŽINIMAS

Visoms CarDoc.lt internetinėje parduotuvėje parduodamoms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios terminai ir sąlygos nurodomos PVM sąskaitoje-faktūroje arba gamintojo/tiekėjo dokumentacijoje.

Garantija pradeda galioti nuo prekės pardavimo Jums datos.

Garantinio aptarnavimo laikotarpio metu Jūs turite teisę į nemokamą įsigytos prekės defektų (trūkumų) šalinimą, kilusį dėl gamintojo kaltės, su sąlyga, kad laikomasi gamintojo garantinių sąlygų. Suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantija galioja likusį garantinio aptarnavimo laiką.

Garantinis aptarnavimas atliekamas tik pateikus pirkimo dokumentą (PVM sąskaitą-faktūrą) arba garantinį taloną (jeigu toks yra). Visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį centrą ir iš jo, apmoka Pirkėjas.

Jei pastebėjote, kad įsigyta prekė yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti ją mums per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo pristatymo Jums dienos. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai (prekių pristatymo išlaidos nėra grąžinamos, už prekės grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas).

Norint grąžinti kokybišką prekę (-es), Pirkėjas gali tai padaryti per keturiolika dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją el. paštu [email protected] ir užpildydamas specialią prekių keitimo – grąžinimo formą.